آثار سالوادور دالی در سعدآباد رونمایی می گردد

به گزارش وبلاگ مونوپاد، به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، کیا پارسا امروز 28 اردیبهشت ماه 1400 ضمن تبریک روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی بیان نمود: همزمان با فرارسیدن این مناسبت جهانی و همچنین سالروز تولد سالوادور دالی نقاش فراواقع گرای اسپانیایی، موزه ظروف سلطنتی واقع در مجموعه سعدآباد اقدام به برگزاری نمایشگاهی با همین مضمون نموده است.

آثار سالوادور دالی در سعدآباد رونمایی می گردد

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با اشاره به برگزاری این نمایشگاه اختصاصی برای نخستین بار، اضافه نمود: در این نمایشگاه یکی از تابلوهای نقاشی دالی متعلق به مجموعه خواب و ظروف چینی تزئینی-دست ساز او رونمایی می گردد. هر یک از قطعات این مجموعه ظروف تجسمی از هنر جادویی و جاودانه دالی است که شکل تزئینی این مجموعه جهانی، آن را به عنوان یک میراث ارزشمند برای نسل های آینده تبدیل نموده است.

مدیر مجموعه سعدآباد در ادامه گفت: این رونمایی چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه انجام می گردد و همزمان نیز آثار دالی در یک نشست علمی تخصصی به صورت آنلاین و با حضور کارشناسان سبک شناسی مورد آنالیز قرار می گیرد. علاقه مندان می توانند به صورت آنلاین این برنامه ها را از صفحات مجازی مجموعه سعدآباد دنبال نمایند.

پارسا در خاتمه ضمن اشاره به فراگیری موج چهارم ویروس کرونا و عدم حضور علاقه مندان در اماکن فرهنگی و تاریخی، اضافه نمود: این مجموعه برگزاری برنامه های متعدد و متنوع فرهنگی را در قالب های مختلف و به وسیله فضای مجازی در اولویت خود قرار داده و علاقه مندان می توانند از به وسیله صفحات مجازی مجموعه سعدآباد از آن ها بهره مند شوند.

منبع: گردشبان

به "آثار سالوادور دالی در سعدآباد رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار سالوادور دالی در سعدآباد رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید