اماکن عمومی برای معلولین مناسب سازی گردد

به گزارش وبلاگ مونوپاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اماکن عمومی می بایست برای استفاده راحت تر معلولان مناسب سازی شوند.

اماکن عمومی برای معلولین مناسب سازی گردد

عباس زاده در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان با اشاره به اهمیت مناسب سازی اماکن عمومی ویژه افراد معلول و سالمندان، گفت: دستگاه های اجرایی تا آذرماه سال 1401 فرصت دارند تا نسبت به مناسب سازی اقدام نمایند، در غیر این صورت پیگیری قانونی خواهد داشت.

او گفت: شهرستان های فردوس و بشرویه در استان به طور آزمایشی به عنوان شهر بدون مشکل و مانع و دارای مناسب سازی انتخاب شده اند تا عملیات مناسب سازی در این دو شهر انجام گردد.

عباس زاده از نظام مهندسی خواست تا در احداث ساختمان های نو اداری دقت داشته باشند که مسائل مناسب سازی انجام گردد و در غیر این صورت مجوز انتها کار داده نگردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از انجام مناسب سازی در بوستان ها اطلاع داد و گفت: اولین بوستان، بوستان کاجستان است که با همکاری شهرداری عملیات مناسب سازی در آن انجام می گردد.

او گفت: ساختمان های پزشکان به ویژه پزشکان ارتوپدی و متخصص زنان نیز باید مناسب سازی شوند تا مراجعه نمایندگان دچار مشکل نشوند.

وبلاگ مونوپاد خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اماکن عمومی برای معلولین مناسب سازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اماکن عمومی برای معلولین مناسب سازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید