امداد رسانی نیروهای هلال احمر یزد به خودروهای گرفتار سیلاب

به گزارش وبلاگ مونوپاد، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از امداد رسانی نجاتگران این نهاد در عملیات سیل و آب گرفتگی سطح استان اطلاع داد.

امداد رسانی نیروهای هلال احمر یزد به خودروهای گرفتار سیلاب

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ مونوپاد از یزد، محسن حرازی زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش های پاییزی و زمستانه در منطقه ها پر خطر کشور که موجب سیل و طوفان می گردد، نیرو های امدادی در هر لحظه آمادگی کامل دارند.

حرازی زاده اضافه نمود: در دریافت گزارش سیل و آبگرفتگی در استان و شهرستان ها منازل و معابر سطح شهر دچار سیل و آبگرفتگی شده که تیم های عملیاتی پس از هماهنگی های انجام شده در سطح استان و شهرستان به این منطقه ها اعزام شدند.

او اضافه نمود: طبق گزارش های اولیه ارسالی از سطح شهرستان چند باب منزل مسکونی از طریق دستگاه های پمپ آب تخلیه شده و بعلاوه بیش از 10 خودروی گرفتار در سیلاب نیز رها سازی شدند.

او گفت: بعلاوه نیرو های عملیاتی در سیل دربید و دره گاهان تفت نیز خودرو های گرفتار شده در سیل را رهاسازی و به منطقه ها امن راهنمایی کردند.

حرازی زاده ادامه داد: این تیم ها از همان لحظات اولیه در منطقه ها مذکور حضور داشته و مشغول امداد رسانی و تخلیه آب از منازل و سطح شهر با هماهنگی شهرداری و آتش نشانی بوده است.

او بیان نمود: بعلاوه در این سیل از تجهیزات تخصصی سیلاب، هشت دستگاه موتور پمپ آب، یک دستگاه آمبولانس و هشت دستگاه خودروی یاری دار سبک بکارگیری شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: 13 پایگاه ثابت و موقت در جاده ها، تیم واکنش سریع، تیم امداد و نجات کوهستان و یک تیم آنست و شعبه های هلال احمر در استان آماده ارائه خدمات امدادی به مردم هستند.

او اضافه نمود: با توجه به سیلابی شدن مسیل ها مردم در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها قرار نگیرند و از رفتن به ارتفاعات و روستا ها نیز خودداری نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اضافه نمود: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره 112 برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار نمایند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امداد رسانی نیروهای هلال احمر یزد به خودروهای گرفتار سیلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امداد رسانی نیروهای هلال احمر یزد به خودروهای گرفتار سیلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید