به تماشای تصاویر تکان دهنده از فرسایش خاک بنشینید

به گزارش وبلاگ مونوپاد، مستند بر سر خاک به کارگردانی محسن خانجهانی از فردا چهارشنبه 19 آبان ماه در سامانه هاشور و مراکز فرهنگی نمایش داده می گردد.

به تماشای تصاویر تکان دهنده از فرسایش خاک بنشینید

به گزارش وبلاگ مونوپاد به نقل از واحد ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی، بر سر خاک (محسن خانجهانی) موضوعی درباره محیط زیست و فرونشست خاک در منطقه ها مختلف ایران دارد.

بر سر خاک محصول مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی است و در قالب طرح اکران حقیقت در سامانه هاشور و مراکز فرهنگی هنری نمایش داده خواهد شد. علاقه مندان برای تماشای این مستند می توانند به https://hashure.com/ مراجعه نمایند.

تصویربرداری مستند بر سر خاک که دو سال طول کشیده است، به وسیله امیر جغتایی در شهرهای مختلف اجرا شده و تدوین آن را آرش زاهدی اصل برعهده داشته است. در ساخت این مستند علاوه بر مصاحبه و بعضی تصاویر تکان دهنده از فرسایش خاک در ایران، از گفتار متن با صدای شهرام درخشان استفاده شده است.

عواملی که در ساخت این مستند همکاری داشته اند، عبارتند از صدابردار: احمدرضا طایی، صداگذار: آرش قاسمی، توازن رنگ و نور: رضا تیموری، تصویربرداری هوایی: احمد آزاد، مدیر فراوری: امیر مهدی صادقی.

محسن خانجهانی مستندهای A.B.C.D، انتهای خیابان پاستور، آزادراه، کلاه شیشه ای و ... را کارگردانی نموده و در چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت جایزه ویژه هیات داوران به علت توجه ویژه به بحران زیست محیطی خاک و توجه به پژوهش را برای ساخت فیلم بر سر خاک دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "به تماشای تصاویر تکان دهنده از فرسایش خاک بنشینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تماشای تصاویر تکان دهنده از فرسایش خاک بنشینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید