فلیک: بازگشت پرشوری داشتیم و با شایستگی مقابل دورتموند به پیروزی رسیدیم

به گزارش وبلاگ مونوپاد، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از جاه طلبی شاگردانش برای کسب پیروزی مقابل دورتموند در بازی شب گذشته دو تیم تمجید کرد.

فلیک: بازگشت پرشوری داشتیم و با شایستگی مقابل دورتموند به پیروزی رسیدیم

به گزارش وبلاگ مونوپاد، هانسی فلیک که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست وچهارم بوندس لیگای آلمان پیروز شدند در دِرکلاسیکر و در ملاقاتی خانگی باخت بر صفر مقابل بوروسیا دورتموند را با رجحان 4 بر 2 عوض نمایند و به صدر جدول رده بندی این رقابت ها بازگردند، پس از این بازی گفت: من به نکات مثبت این بازی نگاه می کنم و اینکه چطور به بازی بازگشتیم.

وی اضافه نمود: پس از اینکه دو گل زودهنگام از دورتموند دریافت کردیم، خودمان را بالا کشیدیم و نسبت به آنها بازی فیزیکی تری را ارائه دادیم. پس از آن بود که تیم دوباره اعتماد به نفس خود را پیدا کرد. در ادامه تیم کیفیت خود را باور کرد. با به ثمر رساندن گل تساوی هم آرامش به جمع ما بازگشت و بر بازی تسلط پیدا کردیم.

فیک در انتها اظهار داشت: روحیه و ذهینت تیم و جاه طلبی برای پیروزی در این ملاقات چیزی است که باید پس از این بازی روی آن تأکید کنیم. در انتها ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم. بازگشت پرشوری بود و باید از تیمم بابت ارائه چنین عملکردی تمجید ویژه ای کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ مونوپاد بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فلیک: بازگشت پرشوری داشتیم و با شایستگی مقابل دورتموند به پیروزی رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: بازگشت پرشوری داشتیم و با شایستگی مقابل دورتموند به پیروزی رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید