نبردی تمام عیار در اتحاد؛ پذیرایی سیتیزن ها از شاگردان توخل

به گزارش وبلاگ مونوپاد، خبرگزاری خبرنگاران- منچسترسیتی و چلسی در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس مقابل یکدیگر صف آرایی می نمایند.

نبردی تمام عیار در اتحاد؛ پذیرایی سیتیزن ها از شاگردان توخل

به گزارش وبلاگ مونوپاد، اوضاع چلسی دوباره رو به راه شده و منچسترسیتی هم از قبل فرم خوبی داشت. همه نشانه ها حاکی از این هستند یکی از زیباترین بازی های فصل را در اتحاد مشاهده خواهیم کرد. فرم سیتیزن ها باورنکردنی است، آنها دو ماه و نیم قبل مقابل کریستال پالاس شکست خوردند و پس از آن در تمام بازی های لیگ فزونی شان پیروز شده اند، به روایت آمار یعنی 11 پیروزی پیاپی! تنها نقطه سیاه فصل سیتیزن ها را می توان لیگ کاپ بیان کرد که البته با توجه به سلطه ای که طی سال های اخیر روی آن داشتند، حذف سال جاری زیاد مشکل خاصی برایشان ایجاد نخواهد کرد. شاگردان پپ در اوج هستند و صدرنشین بلا منازع لیگ برتر به حساب می آیند، صدرنشینی که می تواند بلا منازع تر گردد اگر مقابل چلسی رده دومی پیروز شوند و اختلاف را به 13 امتیاز برسانند.

مصدومان چلسی برگشتند و توماس توخل دوباره تیمش را در اوج می بیند. چلسی با دو نمایش برتر مقابل تاتنهام توانست به فینال لیگ کاپ برسد و فردا این شانس را دارد تا امیدش برای قهرمانی لیگ برتر را زنده نگه دارد. آبی پوشان لندنی چند ماه قبل با پیروزی مقابل منچسترسیتی یکی از بزرگترین افتخارات تاریخ باشگاه را به دست آوردند و طی چهار بازی اخیر هم 3 مرتبه منچسترسیتی را شکست داده اند و البته که بازی آخر را به تیم گواردیولا واگذار نموده اند؛ نتیجه این بازی می تواند انگیزه تیم توخل برای ادامه فصل را کاملا تغییر دهد.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی زن ها در کنفرانس خبری پیش از این ملاقات گفت: عملکرد ما در بازی رفت واقعا خوب بود. ما زمانی که قهرمان اروپا در اوج آمادگی بود را توانستیم محدود کنیم. واقعا استثنایی بود اما در آن مقطع پایین تر از چلسی قرار داشتیم و می دانستیم اگر در استمفوردبریج امتیاز نگیریم، کارمان سخت می گردد. حین مالکیت توپ و بدون داشتن آن، تعهد کاری استثنایی داشتیم و همین کلید پیروزی ما بود. با این حال متاسفانه با اختلاف کمی پیروز شدیم چون می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

برد خوبی کسب کردیم اما بازی فردا کاملا فرق دارد. می توانیم به خصوص در خط حمله بهتر کار کنیم. همان طور که سرمربی چلسی گفته، آن ها تغییر نموده اند. آن ها می دانند که برای ماندن در کورس قهرمانی باید امتیاز بگیرند. چلسی قهرمان اروپا است و این یعنی آن ها تیمی عالی، سازمان یافته و باشخصیت هستند. اما ما می خواهیم سه امتیاز را بگیریم تا به مسیرمان ادامه دهیم.

توماس توخل در این کنفرانس خبری گفت: خبر تازه ای در خصوص تیم نیست که خبر خوبی باشد. تروه چالوبا هنوز در دسترس ما نیست، بن چیلول نیز همین طور و ریس جیمز نیز غایب خواهد بود. این شرایط مصدومان ماست. و البته ما یک مورد ابتلا به کرونا نیز داریم که آن فرد، آندریاس کریستنسن است. در نتیجه او نیز در بازی فردا غایب خواهد بود. شرایط بازگرداندن بازیکنان از قراردادهای قرضی آن ها چگونه است و آیا بازیکنی مانند لوفتوس چیک ممکن است در این ماه تیم را ترک کند؟

در خصوص جدایی روبن لوفتوس چیک صحبتی ننموده ایم اما او در مقایسه با سال های قبل، فرصت بازی زیادی کسب نموده است. او چیزهای زیادی برای جنگیدن در این تیم دارد، این نظر شخصی من در خصوص روبن است. به هر حال، این مسائل مربوط به باشگاه است و وقتی چیزی برای اعلام کردن وجود داشته باشد، آن را اعلام خواهیم کرد.

در خصوص بازگرداندن بازیکنان، مسئله فقط احتیاج ما به بازگشت بازیکنانمان نیست بلکه احتمال این بازگشت ها نیز باید در نظر گرفته گردد. وقتی بازیکنان را به صورت قرضی به تیم دیگری می فرستیم، آن ها را برای گذراندن فصلی کامل به آن تیم فرستاده ایم. آن ها نقش مشخصی در باشگاه های خود دارند بنابراین مسئله فراتر از این هاست. ما به تنهایی تصمیم گیرنده این که آن ها برگردند یا خیر، نیستیم. کندی بازگشته و من از این بابت خیلی خوشحالم. این فرصت بسیار بزرگی برای اوست تا تاثیر خود را روی باشگاه و این تیم بگذارد. ما از امروز سعی می کنیم به برترین شکل ممکن از او حمایت کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نبردی تمام عیار در اتحاد؛ پذیرایی سیتیزن ها از شاگردان توخل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبردی تمام عیار در اتحاد؛ پذیرایی سیتیزن ها از شاگردان توخل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید