برگزاری جشنواره ملی رسانه ای گره در قائم شهر

به گزارش وبلاگ مونوپاد، خبرگزاری خبرنگاران- جشنواره ملی رسانه ای گره با رونمایی ازپوستر فراخوان آثار در مازندران کلید خورد .

برگزاری جشنواره ملی رسانه ای گره در قائم شهر

به گزارش خبرنگاروبلاگ مونوپاددفترمازندران درقائمشهر،به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر، عیسی مدانلو از بر گزاری دومین جشنواره ملی رسانه ای گره با موضوع واکسن در تجلیل از دوقشر تاثیر گذار مدافعان سلامت و اهالی رسانه در حسن اجرای طرح ملی واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در قائم شهر برگزار خواهد شد .

عیسی مدانلو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر ،گشایش و بازکردن گره بیماری شایع کرونا در مقابله و مهار و درمان ویروس کووید 19 را از اهداف برگزاری جشنواره ملی رسانه ای گره نام برد که با موضوع واکسن و در قالب اثر قلمی یادداشت به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهد شد .

ایشان در ادامه اضافه نمود: کلیه وبلاگ مونوپاد ، روزنامه نگاران ، نویسندگان ، تحلیل گران ، کارشناسان و فعالان رسانه ای می توانند آثار خودرا بصورت یاداشت های تحلیلی که با موضوع واکسن در رسانه ها منتشر نموده اند به دبیرخانه دومین جشنواره ملی رسانه ای گره در قائم شهر ارسال دارند .

یادداشت نویسان علاقمند به شرکت در جشنواره ملی رسانه ای گره ، مجاز به ارسال تنها یک اثربه جشنواره می باشند که تا انتها دی ماه فرصت دارند اثر خودرااز طریق پیغام رسان های واتس آپ ویا سروش به دبیرخانه جشنواره در قائم شهر به شماره09101392179 ارسال نمایند .

مراسم اختتامه و معرفی و تقدیر از صاحبان آثار برتر را دهه فجر سال جاری عنوان نمود که طی مراسم ویژه ای در قائم شهر برگزار و مورد قدردانی قرار می گیرند .

منبع: خبرگزاری آریا

به "برگزاری جشنواره ملی رسانه ای گره در قائم شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره ملی رسانه ای گره در قائم شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید