فراوری خودرو به یک میلیون و 200 هزار دستگاه خواهد رسید

به گزارش وبلاگ مونوپاد، محسن صالحی نیا رئیس سازمان توسعه و نوسازی صنایع کشور در پنجمین میز ساخت داخل قطعات خودرو گفت: وقتی که هدف کلانی را معین می کنیم باید به فکر اجرایی شدن آن باشیم. یک برنامه کلان تدوین شده بود و در دسترس قرار گرفته بود و آنچه باید اعتراف کرد به دلایل شرایطی که در 3 سال اخیر افتاد، باعث شد به هدف نرسیم.

فراوری خودرو به یک میلیون و 200 هزار دستگاه خواهد رسید

رئیس سازمان توسعه و نوسازی صنایع کشور ادامه داد: صنعت خودرو طوری برنامه ریزی شده که نیازمند حمایت است. سال جاری برنامه فراوری خورد به وسیله 2 خودروساز کشور به 1 میلیون و 200 هزار دستگاه خواهد رسید.

این مقام مسئول تشریح کرد: دنبال این هستیم برترین شرایط را برای خودروسازان فراهم کنیم و فراوری بدون زیان داشته باشند. به بسیاری از موارد که هدف است نخواهیم رسید.

صالحی نیا با بیان اینکه حفظ حقوق مصرف کنندگان و نیز زنجیره فراوری خودرو مد نظر است گفت: اکنون قیمت تمام شده خودرو بحث مهمی است که برای کاهش این قیمت تمام شده باید هزینه ها را در زنجیره فراوری کاهش دهیم. باید بتوانیم با یاری مراجع مربوطه، بتوانیم روش های مناسب برای جلوگیری از زیان و اصلاح قیمت ها پیدا کنیم.

رئیس سازمان توسعه و نوسازی صنایع کشور با اشاره به لزوم رصد به موقع واحدهای فراوریی دارای مشکل و نیز پایش آمار فراوریات کالا به کالا و صنعت به صنعت گفت: با رصد به موقع واحدهای فراوریی باید با یاری دستگاه های مرتبط مسائل را برطرف کنیم.

به گفته این مقام مسئول کارگروه برطرف موانع فراوریی نیز به طور منظم و پیگیرانه در سطح استانها و ستاد وزارتخانه تشکیل می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگارن جوان

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو وبلاگ مونوپاد بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "فراوری خودرو به یک میلیون و 200 هزار دستگاه خواهد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری خودرو به یک میلیون و 200 هزار دستگاه خواهد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید