تیراندازی ها در شیکاگو 3 کشته و 3 زخمی بر جا گذاشت

به گزارش وبلاگ مونوپاد، گزارش یک روزنامه آمریکایی حاکی است که روز گذشته در جریان شش حادثه تیر اندازی در شهر شیکاگو، سه نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شده اند.

تیراندازی ها در شیکاگو 3 کشته و 3 زخمی بر جا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، در جریان 6 حادثه تیر اندازی در اولین روز هفته (دوشنبه) در شهر شیکاگوی آمریکا، 3 نفر کشته و 3 نفر دیگر زخمی شدند.

روزنامه شیکاگو سان تایمز به نقل از پلیس این شهر نوشت، در حادثه ای که حدوداً ساعت 9:15 شب دوشنبه رخ داد یک فرد 33 ساله در آشپزخانه خانه خود از ناحیه صورت مورد اصابت گلوله نهاده شد و بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت.

طبق اطلاعات پلیس شیکاگو، در حادثه ای دیگر که حدود ساعت شش صبح روز دوشنبه رخ داد یک مرد در داخل اتومبیل خود مورد اصابت گلوله نهاده شد.

همچنین در ساعت چهار بامداد دوشنبه نیز یک مرد 57 ساله در حالی که به رانندگی مشغول بوده مورد اصابت گلوله نهاده شد.

دیگر حوادث تیر اندازی که سه زخمی بر جا گذاشت، در ساعت های 6:30، 7:46 و 10:30 شب دوشنبه رخ داد.

روز گذشته یک رسانه آمریکایی گزارش داد که همزمان با شیوع کرونا در آمریکا، حوادث خشونت بار در این کشور افزایش یافته است.

روزنامه شیکاگو تریبون همچنین گزارش داده که امسال میلادی، 753 نفر بر اثر تیر اندازی در شهر شیکاگو کشته شده اند که این تعداد 244 مورد بیشتر از سال گذشته (2019) است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می گردد که بعضی نیز جان خود را از دست می دهند، اما لابی سلاح در این کشور به اندازه ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تیراندازی ها در شیکاگو 3 کشته و 3 زخمی بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی ها در شیکاگو 3 کشته و 3 زخمی بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید