یک اقامتگاه بوم گردی در زنجان افتتاح شد

به گزارش وبلاگ مونوپاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از افتتاح یک اقامتگاه بوم گردی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و عید سعید فطر در مراسمی با حضور معاون عمرانی استانداری، شهردار، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی اطلاع داد.

یک اقامتگاه بوم گردی در زنجان افتتاح شد

به گزارش وبلاگ مونوپاد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند امروز 3 خرداد 99 گفت: اقامتگاه بوم گردی آنام با صرف اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال هم زمان با سالروز آزاد سازی افتتاح شد.

او اضافه نمود: بازسازی و احیای این اقامتگاه که 80 سال قدمت دارد، بیش از یک سال زمان برده، در حال حاضر این اقامتگاه با پنج اتاق و ظرفیت 15 نفر در زنجان به صورت مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال 10 نفر را فراهم نموده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان مطرح نمود: میراث معنوی از جمله آداب و رسوم و سبک زندگی مناطق مختلف از دیگر جاذبه های گردشگری استان محسوب می گردد، خانه های بوم گردی به علت بومی بودن مکان های مناسبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی و معرفی و شناساندن فرهنگ و آداب و رسوم منطقه هستند که در ارتقای شرایط مالی مردم، کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی، رونق فراوری و توسعه پایدار نقش بسزایی دارند.

او گفت: کوشش داریم با تعاملی که وجود دارد بتوانیم در راستای توسعه اقامتگاه های بوم گردی ها و آموزش و استانداردسازی آن ها قدم برداریم.

منبع: میراث آریا

به "یک اقامتگاه بوم گردی در زنجان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک اقامتگاه بوم گردی در زنجان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید