برف روبی 18000 کیلومتر از راەهای کردستان

به گزارش وبلاگ مونوپاد، خبرنگاران/کردستان مدیر کل راهداری استان کردستان گفت: بیش از 18 هزار کیلومتر برف روبی در جادەهای استان انجام شدە است و اولویت ما در حال حاضر بازگشایی محورهای اصلی استان است.

برف روبی 18000 کیلومتر از راەهای کردستان

مدرس گرجی در گفت وگو با وبلاگ مونوپاد بارش برف را در 10 سال گذشتە بی سابقە دانست و اظهار کرد: بە علت بارش برف در محورهای سقز، بانە، دیواندرە، مریوان، سروآباد و سنندج بیشتر محورها مسدود شدە است.

مدرس گرجی اعلام کرد: همکاران راهداری طی دو روز گذشتە و در حال حاضر در محورها مشغول برف روبی جادەها هستند.

وی بیان کرد: عدم بازگشایی محورها تا این ساعت بە علت ایمنی مسافران و همشهریان کردستانی است.

گرجی اضافە کرد: مسیرهای سقز-بوکان، سقز- بانە، سقز-مریوان سنندج-دیواندرە و سنندج- کامیاران با مشکلاتی روبەرو بود و امکان بازگشایی آنان در حال حاضر وجود دارد؛ اما بە علت وجود مە و کمبود دید تردد ماشین ها با مشکل مواجە خواهد شد.

وی یادآور شد: طی دو روز گذشتە 2 هزار ماشین در جادەهای استان رهاسازی شدەاند و بە علت حجم زیاد بارش ها برای اولین بار از بولدوزر برای برف روبی جادەها استفادە شدە است.

گرجی توضیح داد: بیش 18 هزار کیلومتر برف روبی انجام شدە است و اولویت ما بازگشایی محورهای اصلی استان است.

وی در خاتمه بااشارە بە این که بسیاری از راە های روستایی بە علت بارش برف همچنان مسدود هستند، اضافه نمود: اولویت اصلی ما بازگشایی محورهای اصلی استان است و پس از بازگشایی راە های اصلی با تلاش و تلاش همکاران راهداری نسبت بە بازگشایی جادەهای فرعی و روستایی اقدام خواهیم کرد

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برف روبی 18000 کیلومتر از راەهای کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف روبی 18000 کیلومتر از راەهای کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید