شورولت کلرادو در مقابل تویوتا تاکوما

به گزارش وبلاگ مونوپاد، شورولت کلرادو و تویوتا تاکوما از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به آنالیز آن ها پرداخته ایم.

شورولت کلرادو در مقابل تویوتا تاکوما

به گزارش وبلاگ مونوپاد، بسیاری از خودروهای شاسی بلند لوکس هستند که در بازار خواستار زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به شورولت کلرادو و تویوتا تاکوما اشاره نمود که هواداران خاص خود را دارد. در حقیقت، شورولت کلرادو و تویوتا تاکوما این روز ها خودروهای بسیار شیکی هستند و می توان آنها را جزو برترین شاسی بلندها در نظر گرفت.

تویوتا تاکوما محبوب ترین انتخاب است، اما آیا بهتر از دیگر رقیب است؟. در حالی که ممکن است بازار پیکاپ های سایز میانه به میزان پیکاپ فول سایز مورد رقابت نباشد، اما این بدان معنا نیست که سازندگان این دسته از خودروها را نادیده بگیرند. پیکاپ تویوتا تاکوما، محبوب ترین خودروی سایز میانه در آمریکای شمالی است و اینطور نیست که رقیبان کمی داشته باشد.

این پیکاپ ژاپنی رقابت سختی با غول های دیترویت فورد و جنرال موتورز در قالب فورد رنجر و شورولت کلرادو روبرو دارد.

کلرادو: یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات تفریح 7.0 اینچی با قابلیت اندروید اتو و اپل کارپلی در کلرادو WT (یا پیکاپ کار) استاندارد است. جایگاه راننده با قابلیت تنظیم برقی چهار جهته نیز یک پیشنهاد استاندارد در کلرادو است. با این حال، کنترل آب و هوا تنها به صورت استاندارد از تریم Z71 به بعد در دسترس است.

نسخه LT و بالاتر دارای یک جایگاه راننده با قابلیت تنظیم برقی در 6 جهت است در حالی که تنظیم برقی چهار جهته برای جایگاه سرنشین فقط در تریم ZR2 موجود است. بعلاوه می توانید نقطه اتصال Wi-Fi و صفحه نمایش اطلاعات تفریح 8.0 اینچی بزرگ تر را در همه تریم ها به جز WT پایه دریافت کنید. با این حال، MID 4.2 اینچی در دسته ابزار، تنها با تریم های Z71 و ZR2 در دسترس است.

تاکوما: فقط TRD Pro و تریم برتر لیمیتد دارای سیستم کنترل آب و هوای دو منطقه ای به صورت استاندارد هستند. انتخاب TRD Sport و TRD Off-road، این ویژگی را به عنوان بخشی از یک بسته در دسترس قرار می دهد در حالی که SR و SR5 فقط با تهویه مطبوع دستی عرضه می شوند.

در خصوص سیستم اطلاعات تفریح این خودرو باید گفت که دارای یک سیستم 7.0 اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو استاندارد است؛ بعلاوه با یک سیستم 8.0 اینچی تریم SR5 در دسترس است. ناوبری همراه با سیستم صوتی ممتاز JBL تنها به صورت استاندارد در TRD Pro با گیربکس اتوماتیک و تریم های Limited موجود است. تریم SR5 به وسیله TRD Off-road فقط می تواند ناوبری را به عنوان بخشی از یک بسته اختیاری داشته باشد.

تمام تریم ها به صورت استاندارد دارای صفحه آنالوگ با صفحه نمایش 4.2 اینچی MID هستند. تویوتا و شورولت هر دو در اینجا در شرایط مساوی هستند. در حالی که شورولت یک جایگاه راننده با قابلیت تنظیم برقی را به صورت استاندارد ارائه می دهد، تویوتا با یک جایگاه با قابلیت تنظیم برقی 10 جهته در تریم های بالاتر عرضه می گردد.

تاکوما: تاکوما با دو پیشرانه و دو گیربکس که یکی از آن ها دستی است در دسترس است. این خودرو با یک موتور 2.7 لیتری چهار سیلندر ارائه می گردد که 159 اسب بخار قدرت و 180 پوند فوت حداکثر گشتاور فراوری می نماید. این تنها با گیربکس شش سرعته اتوماتیک موجود است.

موتور 3.5 لیتری V6 دیگر موتوری است که 278 اسب بخار قدرت و 265 پوند بر فوت حداکثر گشتاور فراوری می نماید. این خودرو با هر دو مدل گیربکس 6 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک و با هر دو مدل بدنه موجود است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شورولت کلرادو در مقابل تویوتا تاکوما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورولت کلرادو در مقابل تویوتا تاکوما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید