تعمیر زودهنگام ایستگاه تقویت فشار آسماری در مارون

به گزارش وبلاگ مونوپاد، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از خاتمه زودهنگام پروژه تعمیرات اساسی ایستگاه تقویت فشار گاز آسماری مجتمع صنعتی شماره یک این شرکت اطلاع داد.

تعمیر زودهنگام ایستگاه تقویت فشار آسماری در مارون

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، حمید کاویان انجام این گونه پروژه ها را گام مثبتی دانست که فرایند کاهش گازسوزی را تسریع و تأمین بهنگام خوراک مورد احتیاج پتروشیمی را تضمین می نماید.

وی به اهم فعالیت های صورت گرفته در این پروژه اشاره و اظهار کرد: بخارزنی، بازرسی و تعمیرات اساسی 13 مخزن فرآیندی، تعمیرات اساسی 24 عدد الکترموتور برقی، تعمیرات اساسی 78 عدد از انواع شیر افزون بر بازرسی و برطرف اشکال 428 عدد شیر دستی را می توان از اهم اقدام ها در پروژه یادشده برشمرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون اضافه کرد: بازرسی و آزمایش فشار ایستایی هفت عدد مبدل هوایی گاز، تنظیم شیرآلات ایمنی، ضخامت سنجی 350 موضع از شبکه خطوط فرآیندی که سبب تعویض و ترمیم هشت موضع از مواضع معیوب در خطوط لوله 2 تا 18 اینچ شد و انجام 9 مورد اصلاحیه فرآورشی افزون بر تعویض و اصلاح هشت موضع از مواضع خوردگی و تعمیر مخزن بلوکیس ایستگاه نیز از دیگر اقدام های صورت گرفته است.

کاویان از کوشش های کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی مناطق نفت خیز جنوب، اداره تأسیسات تقویت فشار و تزریق گاز و بخش تعمیرات خطوط لوله نفت و گاز مارون به دلیل تکمیل زودتر از موعد پروژه قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تعمیر زودهنگام ایستگاه تقویت فشار آسماری در مارون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر زودهنگام ایستگاه تقویت فشار آسماری در مارون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید