اخبار صنعت

اعلام ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

تهران (پانا) - ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر معین شد.

23 اردیبهشت 1401

برنامه خودکفایی در تولید شکر و پنبه در دولت سیزدهم

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: افزایش تولید و خودکفایی در تولید پنیه و شکر از برنامه های وزارت جهادکشاورزی است و امیدواریم در دولت سیزدهم بتوانیم کل نیاز کشور را در داخل تولید کنیم.

22 اردیبهشت 1401

وادی: بهتر است غفور، موسوی و معروف در تیم ملی نباشند، پیکانی ها می ترسیدند ضایع شوند

پیشکسوت والیبال گفت: مشکل بازیکنان و کادر فنی تیم پیکان، اسامی بزرگ آنها و ترس از ضایع شدن آبروی ورزشی شان بود.

20 اردیبهشت 1401

بازدید دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری و صنعتی از واحد های صنعتی سلفچگان

دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری و صنعتی از واحد های صنعتی سلفچگان قم بازدید کرد.

13 اردیبهشت 1401

پارک ملی ساگارماتا نپال، آنجا که اورست خوابیده!

پارک ملی ساگارماتا نپال | Sagarmatha National Parkساگارماتا، یک جاذبه ثبت شده در یونسکو است که حدودا 1148 کیلومتر مربع از منطقه هیمالیایی نپال شرقی در بر می گیرد. واژه ساگارماتا، کلمه ای نپالی است که به کوه اورست گفته می شود و از دو بخش ساگار به معنی آسمان و ماتا به...

10 اردیبهشت 1401

فناوری های جدیدی که سفر را آسان تر می کنند

میراث آریا/ این خبر پیرامون فناوری های جدیدی که سفر را آسان تر می کنند، برای شما نگارش شده است.

7 اردیبهشت 1401

به چه دلایلی حتما آب جوش بنوشیم؟

تهران (پانا) - مدتی است از سوی مجامع و افراد مختلف فواید جالب توجهی در مورد نوشیدن آب گرم یا آب جوش ولرم شده به خصوص در ابتدای صبح و ناشتا بیان می گردد. این مسئله خاصیت های ویژه خود را دارد که بسیاری از افراد آن را تجربه نموده اند حتی اگر به صورت علمی چیزی...

4 اردیبهشت 1401

تصمیم جنجالی گلر مازاد استقلال

هر چه به نیم فصل نزدیک می شویم شایعه جدایی بعضی بازیکنان از استقلال بیشتر می گردد. یکی از این بازیکنان رشید مظاهری است که در نیم فصل اول تنها در یک ملاقات مقابل ذوب آهن و به علت مصدومیت حسینی به میدان رفت.

25 فروردین 1401

سقوط هواپیمای تانزانیا

جسد 11 مسافر هواپیمای تانزانیا که چهارشنبه ناپدید شده بود، پیدا شد.

18 فروردین 1401

200 رأس دام بین خسارت دیدگان سیل منوجان توزیع شد

خبرنگاران/کرمان 200 رأس دام سبک بین مددجویان و مجریان طرح های اشتغال دامداری کمیته امداد منوجان که در سیل اخیر دچار خسارت شده بودند توزیع شد.

10 اسفند 1400

تحصیل دکتری در سوئد 2022 ، شرایط و مدارک اپلای

در این مطلب به تحصیل دکتری در سوئد می پردازیم که بی تردید یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا بوده و از نظر کیفیت و امکانات آموزشی در زمرهٔ بالاترین استانداردهای دنیای قرار می گیرد. این وایکینگ های مدرن از مجهزترین آزمایشگاه ها و لابراتوارهای تحقیقاتی...

9 اسفند 1400

سونی با راه اندازی Sony Mobility از ورود جدی به صنعت خودرو اطلاع داد

سونی با معرفی واحد حمل ونقل و طرح مفهومی خودروهای سری ویژن-اس میخواهد به طور جدی روی صنعت خودروهای الکتریکی و خودران تمرکز کند.

8 اسفند 1400

بلاتکلیفی پروازهای خارجی درباره مالیات بر ارزش افزوده

از هفته گذشته قانون مالیات بر ارزش افزوده مشمول پروازهای داخلی و خارجی شد و همین مسئله افزایش نرخ چهاردرصدی بلیت این پروازها را در پی داشت؛ اما درباره پروازهای خارجی ابهاماتی وجود داشت. مقرر شد در این رابطه بازنگری صورت گیرد و احتمالا این مالیات برای...

4 اسفند 1400

چرا تولید زعفران 70 درصد افزایش یافت؟

خبرنگاران/خراسان جنوبی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: شدت و حدت بیش از اندازه استمرار قهر طبیعت در سال زراعی پیش رو سبب شد تا پیش بینی های کارشناسان هم چندان درست از آب در نیاید به طوری که در ابتدا کاهش 30 درصدی، بعدی 60 و سپس بیش از 70 درصدی...

1 اسفند 1400

رشد سریع صنعت گردشگری در دبی

صنعت سفر و گردشگری در دبی در 13 ماه اخیر با بالاترین نرخ سرعت پیشرفته است. در ادامه در خصوص جزئیات این خبر با ما بخوانید.

30 بهمن 1400

قرارداد ساخت 5 هزار و 300 مگاوات نیروگاه به وسیله صنایع

مجری طرح احداث 10 هزار مگاوات نیروگاه به وسیله صنایع، گفت: کوشش برای ساخت پنج هزار و 300 مگاوات از 10 هزارمگاوات نیروگاه تعهد شده به وسیله صنایع وارد مرحله انعقاد قرارداد شده است.

29 بهمن 1400

کاپیتان هواپیما پاسخ می دهد (قسمت دوم)

تصور کنید بتوانید سوالات خود را مستقیم از یک کاپیتان حرفه ای هواپیما بپرسید؛ اگر این امکان وجود داشت سوال شما از کاپیتان چه بود؟

18 بهمن 1400

خاک تهران سالانه تا 17 تن فرسوده می گردد

در سال های اخیر تغییرات اقلیمی و پدیده هایی مانند سیل و خشکسالی سبب شده اند تا فرسایش خاک در کشور با شدت و سرعت بیشتری مشاهده گردد. معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان تهران ضمن اشاره به چالش فرسایش از نابودی حداقل 12 تن در هکتار خاک در سال به دلیل...

12 بهمن 1400

اسلامی: صنعت هسته ای از افتخارات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - رییس سازمان انرژی اتمی گفت امروز صنعت هسته ای از افتخارات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است و همه وارث این ثروت بزرگ هستیم. همه مدیون خون این شهداء عزیز هستیم و با حضور در منزل خانواده شهداء تجدید میثاق می کنیم.

10 بهمن 1400

چمران: 900 واگن در متروی تهران نیازمند نوسازی است

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در مورد کاهش تعداد قطار مترو در ساعات پرتردد، گفت: مترو پرترددترین وسیله نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور است که با کم و کاستی هایی روبرو است.

8 بهمن 1400
تعداد: (139)