فعالیت یک هزار و 350 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ مونوپاد، یک هزار و 350 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می نمایند که متشکل از جوانان پرانرژی و باانگیزه هستند.

فعالیت یک هزار و 350 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری

وبلاگ مونوپاد شهرکرد - غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری از وجود 700 طرح نیمه تمام در استان اطلاع داد و گفت: مهمترین این طرح ها برای تکمیل در سفر آینده ریاست جمهوری اولویت بندی و ارائه می گردد.

کوشش می گردد با گنجاندن طرح های مهم و اولویت دار استان در سفر آینده رئیس جمهور بتوان بخشی از این طرح ها را تکمیل و به بهره برداری رساند.

بیشتر بخوانید

اعتبارات دولت برای تکمیل طرح ها محدود است و برای تحقق توسعه جهشی باید سه ضلع امکانات دولتی، استفاده از توان و ظرفیت بنیاد ها و سرمایه بخش خصوصی تکمیل گردد.

یک هزار و 350 گروه جهادی در استان داریم که متشکل از جوانان پرانرژی و باانگیزه هستند که می توان از این ظرفیت ها در پیشبرد امور استان استفاده کرد.

مردم داری از دیگر امور ضروری برای مدیریت در نظام اسلامی است.

تامین آب شرب پایدار و برطرف بیکاری و رونق اشتغال از دیگر برنامه های مهم استان به شمار می رود به همین دلیل از ظرفیت بنیاد ها از جمله قرارگاه خاتم در تکمیل طرح های مهم استان از جمله باند دوم جاده بروجن به لردگان به ایذه بهره گیری می گردد.

ن

وبلاگ مونوپاد چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فعالیت یک هزار و 350 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت یک هزار و 350 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید