همه چیز درباره سفر کم هزینه به دبی

به گزارش وبلاگ مونوپاد، همه چیز درباره یک سفر کم هزینه به دبی

یکی از مقصد های محبوب ما ایرانی ها برای سفری آسان، مفرح و راحت ، شهر دبی است. شهر دبی با دارا بودن جاذبه های مدرنی که در خود دارد و البته هم روز به روز بر تعداد آن نیز افزوده می گردد برای کسانی که حتی به این شهر سفر نکرده اند، بسیار مجذوب کننده است. حال این سوال پیش می آید که چگونه به دبی سفر کنیم که هم دخل و خرجمان با هم بخورد و هم بتوانیم از بودجه سفر خود به برترین نحو ممکن استفاده کنیم؟ در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق همه چیز برای سفر کم هزینه به دبی را آنالیز کنیم.

همه چیز درباره سفر کم هزینه به دبی

1- گروهی سفر کنید

در همه مسافرت ها برترین شکل سفر کردن، سفر های گروهی است. درست است که شما در سفرهای انفرادی همیشه خود برای امورتان، ساعات رفت و آمد و خیلی موارد دیگر، تصمیم می گیرید اما سفر با گروه مزیت های فراوانی دارد که اگر آن ها را تجربه کنید، مطمئنا از آن لذت خواهید برد. در سفر گروهی به دبی علاوه بر این که هزینه های شما کمتر از سفر انفرادیتان می گردد، می توانید از یک سری مزایایی که مختص به گروه ها است نیز استفاده کنید.

2- با Enter trainer به دبی سفر کنید

Enter trainer ها کوپن های تخفیفی هستند که در قالب یک کتاب که فهرست مراکزی که آن تخفیفات را ارائه می دهند نیز در آنت هست، در کتاب فروشی های شهر دبی همانند دبی مال ارائه می شوند، قابل خریداری است. در Enter trainer ها کوپن های مراکز معتبر توریستی، رستوران های معروف، کافه ها، سالن های ورزشی، هتل ها و بسیاری از مراکز دیگری که مطمئنا در سفر به دبی مخاطب خدماتشان خواهید شد را جای داده است. این کتاب شامل 1000 عدد کوپن است و هر کوپن هم دارای 3 برگ است. از مکان هایی که به صورت خاص مخاطب این کتاب کوپن تخفیف هستند می توان از: وایلد وادی، پارک دلفین ها، تورهای صحرا، کشتی کروز، رستوران های ایتالیایی و آمریکایی و بسیاری دیگر از مکتن ها نام برد. اگر به صورت گروهی از این کوپن ها استفاده کنید هزینه های شما از نصف هم کمتر خواهد شد.

3- عضو باشگاه مسافرین کثیر السفر شوید

شما با هر هواپیمایی که مسافرت می کنید، در واقع با هر بار سفر برای خودتان امتیازی را کسب نموده اید. شما با رفتن به سایت شرکت ها هواپیمایی که مشترکشان هستید، قسمت عضویت در باشگاه را پر کنید و عضو آن شوید تا امتیازات سفر خود را ثبت کنید و از مزایایی که برای آن در نظر گرفته شده است همانند بلیط رایگان رفت یا برگشت یا هر دو، استفاده نمایید. طبیعی است که هر چقدر پرواز شما دور تر باشد، امتیازتان بیشتر است. جدول این امتیازات در سایت هر شرکتی که خدمات مسافرتی شما را انجام می دهد موجود است.

4- هنگام خرید تور تحقیق کنید

در هر فضای تبلیغاتی که امروزه وجود دارد، تبلیغات بی شماری را برای تور های مسافرتی به خصوص تور دبی می بینیم اما، باید به کدام تور اعتماد کنیم تا سفر خوبی داشته باشیم؟ در این این جا برای شما یک خبر خوب داریم و آن هم این است که شما برای انتخاب برترین تور و شرکت هواپیمایی انتخاب های زیادی دارید. با آنالیز برترین و مورد اعتماد ترین شرکت های هواپیمایی و بعلاوه آنالیز تجربه کسانی که با این تور ها مسافرت نموده اند برترین یاری برای شما است. هم بودجه خود را مناسب خرج نموده اید و هم از هزینه های اضافی در مقصد جلوگیری خواهید کرد.

5- تور های لحظه آخری شرکت های مسافرتی را از قلم نیاندازید

از برترین گزینه های کاهش هزینه ها برای سفر به دبی، اطلاع از تورهای لحظه آخری است که شرکت های هواپیمایی می گذارند. بعضی از شرکت های هواپیمایی به دلیل تکمیل نشدن تعداد مسافران تور خود مجبور می شوند که تور های خود را به قیمت خیلی پایین به فروش برسانند. این تخفیف بین 10 تا 50 درصد تخفیف است که خود به نوعی مدیدریت بودجه خوبی است. حتما در هنگام خرید تور های لحظه آخری به این نکته توجه داشته باشید که از شرکت های هواپیمایی معتبر خرید کنید.

6- هزینه های خورد و خوراک خود را اینگونه کاهش دهید

در دبی هم می توانید غذای ارزان و با کیفیتی مناسب پیدا کنید و هم می توانید غذایی بسیار گران بخورید اما در این مطلب ما می کوشیم که آنالیز کنیم چگونه سفری ارزان به دبی داشته باشیم پس به سراغ گزینه های ارزان و ارزان می رویم. در میان غذاهای ارزانی که در دبی پیدا خواهید کرد، حمص غذایی خوشمزه و ارزان است که امتحان کردنش را حتما به شما پیشنهاد می کنیم. شما در آدینه بازارهای دبی می توانید غذا و نوشیدنی های ارزان پیدا کنید. قبل از خرید حتما در جهت خود، مزنده قیمت ها را بگیرید. برای خرید غذای ارزان می توانید به وکسی اٌکانرزWaxyOConners) (، ویر هاوس (Warehouse) و راک باتوم Rock) Bottom (بروید

7- حمل و نقل ارزان در دبی

در دبی تا جایی که برایتان امکان دارد از مترو استفاده کنید زیرا هزینه تاکسی بسیار گران است. اگر در هتل اقامت می کنید این نکته را از قلم نیاندازید که هر روز ساعت 10 صبح جلوی هتل شما تاکسی هایی منتظر هستند که به صورت رایگان شما را به مراکز تفریحی و خرید ببرند. البته به این نکته توجه داشته باشید که مترو در دبی تنها بعضی منطقه ها من الجمله؛ مرکز شهر، منطقه ها ساحلی، فرودگاه و شهر قدیم دبی را پوشش می دهد و اگر قصد دارید به نقطه ای بروید که در آن ایستگاه مترو وجود ندارد، حتما جهتی را با مترو طی کنید و جهتی کوتاه تر را با تاکسی بروید. تاکسی های خاکستری ورودی 5 درهمی دارند.

8- از Groupon استفاده کنید

Groupon در زمینه خرید و فروش آن لاین است که می توانید بعضی از اشیاء و سوغاتی های خوب را با تخفیفت خوبی تهیه کنید.

9- سیم کارت خود را رومینگ کنید

در دبی با استفاده از سیستم و خدمات رومینگ می توانید از هزینه ای معقول برای تماس های خود برخوردار شوید البته پیشنهاد می کنیم که یک سیم کارت اعتباری که قیمت 30 درهمی آن نیز پیدا می گردد، استفاده کنید.

10- سایت های مختلف اطلاع رسانی را چک کنید

در دبی مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارد اما همه آن ها ارزان نیستند.اگر برای اولین بار است که به دبی سفر می کنید حتما سایت و وبلاگ کسانی که تجربه سفرشان به دبی را به اشتراک گذاشته اند و یا سایت های خدماتی و اطلاع رسانی را، چک کنید تا هم اطلاعاتتان کامل باشد و هم برترین و صد البته ارزان ترین انتخاب برای خرید را پیش رو داشته باشید.

11- قبل از غروب آفتاب از بعضی از جاذبه های دبی بازدید کنید

دبی بیشتر به برج هایش مشهور است و یکی از اوقاتی که در روز برای بازدید از این جاذبه های مرتفع بسیار زیبا مناسب است، زمان غروب آفتاب است و البته در همین وقت از روز بلیط بازدید گران تر می گردد. در دبی به طور مثال برای بازدید از اوقاتی به غیر از غروب آفتاب در برج خلیفه دبی، بلیط های بازدید شما 30 درصد تخفیف می خورند.

12- با مردم دبی ارتباط برقرار کنید

هیچ کس به جز اهالی یک شهر نمی توانند به شما برترین هدایت را در زمینه مراکز ارزان من جمله رستوران ها و مراکز خرید به شما بدهند. مخصوصا که مردم دبی بسیار مهربان و مهمان نواز هستند. از توصیه های آنان استفاده کنید.

منبع: الی گشت

به "همه چیز درباره سفر کم هزینه به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سفر کم هزینه به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید