هنرمندی که خود را در گالری قرنطینه کرد

به گزارش وبلاگ مونوپاد، پرونین 31 ساله که روزهای خود را از بیست و هشتم مارس در این گالری واقع در شهر ژلزنووودسک سپری نموده است، بیان نمود: فکر می کردم خلق مجموعه ای از تابلوهای نقاشی با موضوع گالری پوشکین ایده خوبی باشد.

هنرمندی که خود را در گالری قرنطینه کرد

زمانی که یک گالری هنری در جنوب روسیه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا درهایش را بست، یک هنرمند به جای ترک محل کارش تصمیم گرفت دوران قرنطینه را در همان جا بگذارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، زمانی که قوانین قرنطینه در روسیه اعلام شد، زمان زیادی از انتصاب سرگی پرونین به عنوان مدیر اجرایی گالری پوشکین نگذشته بود. پرونین که مجوز ماندن در این گالری را دریافت نموده است حالا در کنار قناری اش در همین گالری آشپزی می نماید، نقاشی می نماید و می خوابد.

پرونین 31 ساله که روزهای خود را از بیست و هشتم مارس در این گالری واقع در شهر ژلزنووودسک سپری نموده است، بیان نمود: فکر می کردم خلق مجموعه ای از تابلوهای نقاشی با موضوع گالری پوشکین ایده خوبی باشد.

او در حال حاضر نقاشی یک تابلو با موضوع منظره ای از این گالری را به اتمام رسانده است و اکنون در حال خلق تابلو نقاشی از الکساندر پوشکین است. عنوان این گالری از نام این شاعر نامدار روس برگرفته شده است.

این هنرمند می گوید میخواهد تا اتمام قرنطینه روسیه یعنی تا 30 آوریل در همین گالری بماند.

موزه ها و گالری های هنری از جمله مراکز و کسب و کارهای روسیه هستند که برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تعطیل شده اند. تا روز بیست و یکم آوریل 47,121 مورد ابتلا به ویروس کرونا و 405 مورد مرگ در اثر ابتلا به این ویروس در روسیه گزارش شده است.

منبع: عصر ایران

به "هنرمندی که خود را در گالری قرنطینه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندی که خود را در گالری قرنطینه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید