گوگل یک به روزرسانی بزرگ برای سری پیکسل 6 آماده می نماید

به گزارش وبلاگ مونوپاد، گوگل تصمیم گرفته که کاربران سری پیکسل 6 را با انتشار به روزرسانی بزرگی به نام At a Glance راضی نگه دارد. این به روزرسانی شامل یک سری قابلیت های تازه است که احتمالا به زودی برای این گوشی ها منتشر گردد. از جمله این قابلیت ها می توان به اعلان درصد شارژ دستگاه های بلوتوثی متصل به پیکسل 6، قابلیت زنگ در و اعلان روشن ماندن فلش گوشی اشاره نمود. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی کلی به ویژگی های تازه آپدیت At a Glance گوگل پیکسل 6 بیاندازیم.

گوگل یک به روزرسانی بزرگ برای سری پیکسل 6 آماده می نماید

گوگل حتی ممکن است هرگز این قابلیت ها را برای این گوشی منتشر نکند، بنابراین ما سعی خواهیم کرد تا قابلیت هایی که براساس آخرین گزارشات حتمی تر هستند را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

قابلیت هایی که از قبل در گوشی گوگل پیکسل سری 6 و دیگر پیکسل ها وجود داشت به توضیح زیر هستند؛

  • قابلیت رفت و آمد - کاربران می توانند اوضاع ترافیک مقصد خود را چک کنند.
  • شرایط آب و هوا - کاربران می توانند از شرایط آب و هوای شهر خود آگاه شوند.
  • اعلان های هواشناسی - شرایط بد جوی را به شما اعلام می نماید.
  • قابلیت سفر
  • اعلان برنامه های پیش رو - رویدادهای تقویم و یادآوری ها به شما اعلام می نماید.
  • پروفایل کاری - رویدادهای کاری در تقویم و یادآوری ها را به شما اعلام می نماید.

طراحی نسخه وب پلی استور انتها متحول خواهد شد

به روزرسانی نو At a Glance تعدادی قابلیت نو به گوشی های سری پیکسل 6 اضافه می نماید که می تواند رضایت هر چه بیشتر کاربران را فراهم کنند. این ویژگی های نو به توضیح زیر هستند.

  • قابلیت استور - وقتی در استورهای پشتیبانی شده هستید، می توانید از لیست خرید و کارت Google Pay rewards استفاده کنید.
  • قابلیت زمان خواب - زمان خواب آینده شما از اپلیکیشن ساعت نشان داده می گردد.
  • قابلیت دستگاه های متصل به گوشی - شرایط اتصال و اطلاعات باتری دستگاه های بلوتوثی شما را نشان می دهد.
  • قابلیت زنگ در - وقتی زنگ خانه شما به صدا در می آید، به شما اطلاع می دهد که چه کسی پشت در است.
  • قابلیت فیتنس - اطلاعات فعالیت ورزشی شما را از اپلیکیشن فیتنس گزارش می دهد.
  • قابلیت چراغ قوه - زمانی که فلش گوشی روشن است با ارسال اعلانی به شما یادآوری می نماید.
  • قابلیت آنالیز سلامت - شمارش معکوس آنالیز ایمنی از اپلیکیشن امنیت شخصی
  • قابلیت تایمر و کرونومتر - اطلاعات تایمر و کرونومتر از اپلیکیشن ساعت به شما نشان داده می گردد.

قابلیت استور قبلا در تیزر متریال یو مشاهده شده و ویژگی تایمر و کرونومتر از دوره بتا اندروید 12 نیز به چشم می خورد. گوگل در این به روزرسانی بزرگ به برنامه های بیشتری اجازه می دهد تا با یک دیگر کار کنند و ادغام شوند، مانند اپلیکیشن امنیت شخصی با اپلیکیشن ساعت گوگل. در این آپدیت، پیکسل 6 فعالیت های ورزشی را شما به صورت یک اعلان به شما گزارش می نماید و در قابلیت نو دیگر، زمانی که فلش گوشی روشن باشد با ارسال اعلانی به شما یادآوری می نماید. گفتنی است که هیچ یک از این ویژگی ها هنوز منتشر نشده و تعیین نیست که چه زمانی به طور گسترده در دسترس کاربران گوگل قرار می گیرند.

برخلاف اپل که سال جاری تغییر خاصی در آیفون هایش پدید نیاورد، گوگل با معرفی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو از تحولات بسیار بزرگی در گوشی های پرچم دارش پرده برداشت، چه طراحی ظاهری و چه سخت افزار که سال جاری قدرتمندتر از همواره پا به میدان رقابت گذاشته است. گوشی پیکسل 6 ظاهری نو برای گوشی های گوگل دارد و قطعا در بین گوشی های پیشرو امروزی متمایز به نظر می رسد.

به جای یک آرایه دوربین در کناره گوشی، دوربین ها در یک نوار افقی قرار گرفته اند که در پشت گوشی امتداد دارد. این رویکرد یک مزیت جانبی عملی هم دارد. بعضی از گوشی ها به علت آرایه دوربین هنگام قرار گرفتن روی پشت تکان می خورند، اما پیکسل 6 نسبتا مسطح است، حتی اگر این نوار از پشت گوشی بیرون زده باشد.

گوگل گوشی های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را با پردازنده قدرتمند تنسور روانه بازار نموده که از پس کارهای خارق العاده ای بر می آید. گوشی های نو گوگل به لطف این تراشه می توانند با قابلیت Live Translate، با بالاترین سرعت ویدیوها و پیغام ها را ترجمه کنند، در تشخیص صدا عملکرد خوبی داشته باشند و در زمینه پردازش تصاویر عملکرد بی نظیری از خود به نمایش بگذارند.

هر دو گوشی پرچم دار گوگل به لطف گواهی IP68 ضد آب هستند. بعلاوه طبق اعلام گوگل، این گوشی ها به مدت 3 سال آپدیت اندروید و به مدت 5 سال آپدیت امنیتی دریافت می کنند که پشتیبانی نرم افزاری بسیار خوبی برای این دو گوشی به شمار میرود.

منبع: 9to5google

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل یک به روزرسانی بزرگ برای سری پیکسل 6 آماده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل یک به روزرسانی بزرگ برای سری پیکسل 6 آماده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید