بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

زیباترین قلعه های نزدیک شهر مونیخ آلمان

قلعه های شهر مونیخمونیخ به عنوان پاستخت استان بایرن در کشور آلمان بدون شک یکی از محبوب ترین و جالب ترین مراکز تفریحی در دنیا می باشد. این شهر دارای هتل های لوکس، غذاهای معتبر، موزه های زیبا و کلیساهای تاریخی می باشد. از جمله دیگر معروفیت های آن قلعه های...

20 اردیبهشت 1401

چمران: 900 واگن در متروی تهران نیازمند نوسازی است

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در مورد کاهش تعداد قطار مترو در ساعات پرتردد، گفت: مترو پرترددترین وسیله نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور است که با کم و کاستی هایی روبرو است.

8 بهمن 1400

فراوری خودرو به یک میلیون و 200 هزار دستگاه خواهد رسید

به گزارش خبرنگاران، محسن صالحی نیا رئیس سازمان توسعه و نوسازی صنایع کشور در پنجمین میز ساخت داخل قطعات خودرو گفت: وقتی که هدف کلانی را معین می کنیم باید به فکر اجرایی شدن آن باشیم. یک برنامه کلان تدوین شده بود و در دسترس قرار گرفته بود و آنچه باید اعتراف...

20 آبان 1400

مراتب ثبت ملی 10 تپه فرهنگی تاریخی و یک میراث صنعتی به استاندار گلستان ابلاغ شد

تهران (پانا) - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه های جداگانه به استاندار گلستان مراتب ثبت ملی 11 اثر فرهنگی تاریخی ابلاغ کرد.

21 اردیبهشت 1400

مرگ سالانه 30 هزار نفر در کشور بر اثر آلودگی هوا

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه مرگ سالانه 30 هزار نفر بر اثر آلودگی هوا در کشور قابل تامل و تکان دهنده است، تاکید کرد: انجام نشدن محور های مؤثر بر کاهش آلودگی هوای شهر های بزرگ از عدم اولویت و اهمیت موضوع قانون هوای پاک به عنوان...

1 اسفند 1399

الکاظمی و ولیعهد سعودی رایزنی کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی روز سه شنبه به صورت ویدئوکنفرانس با یکدیگر رایزنی کردند.

21 آذر 1399

افزایش گورهای کشف شده به 25 گور در کاوش نجات بخشی

ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، افزایش گورهای کشف شده به 25 گور در کاوش نجات بخشی مشاهده شد.

30 آبان 1399

یک اقامتگاه بوم گردی در زنجان افتتاح شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از افتتاح یک اقامتگاه بوم گردی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و عید سعید فطر در مراسمی با حضور معاون عمرانی استانداری، شهردار، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی اطلاع داد.

16 مرداد 1399

خبرنگاران بودجه سال جاری شهرداری مهاباد 20 درصد افزایش یافت

مهاباد- خبرنگاران- شهردار مهاباد گفت: بودجه مصوّب شهرداری این شهر برای امسال با 20 درصد افزایش نسبت به سال گذشته 750 میلیارد ریال مشخص شده است.

4 تیر 1399

فیلم دنزل واشنگتن هم قسمت دوم پیدا کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، کمپانی سونی رسما گفت که فیلم اکشن برابرکننده یا اکوالایزر با نقش آفرینی دنزل واشنگتن، یک قسمت دیگر هم خواهد داشت.

18 اردیبهشت 1399

خبرنگاران 522 دستگاه واگن باری و مسافری در اراک فراوری شد

اراک - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک از فراوری 522 دستگاه انواع واگن باری و مسافری در این واحد صنعتی در امسال اطلاع داد و گفت: این محصولات از سوی شرکت های بهره بردار در خطوط ریلی کشور به کار گرفته شده اند.

15 اردیبهشت 1399

درمان خطیرترین بیماری های پوستی در بیمارستان 86 ساله پایتخت

این بیمارستان از نظر علمی و عملکرد به روز بوده و خطیرترین بیماری های پوستی را درمان می نماید، روزانه بین 1400 تا 1500 مراجعه کننده دارد، در انواع و اقسام لیزرها از لیزر موی زائد و ترمیم اسکار گرفته تا لیزرهای عروقی، برطرف تتو و کک و مک و ... خدمات ارایه می دهد....

14 فروردین 1399