همایشها و نمایشگاه ها

گنجینه موزه هنرهای معاصر: چرا باید این مجموعه را دید؟

مجموعه گنجینه موزه هنرهای معاصر یکی از ارزشمندترین گنجینه های هنری جهان است که از اسفند ماه سال گذشته به نمایش در آمده است. این گنجینه یکی از اموال عمومی ارزشمند ایران محسوب می گردد. گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران شامل جامع ترین و مهم ترین گنجینه های...

15 اردیبهشت 1401

خشت سوم کتاب ثبت احوال بافت رونمایی شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، خشت سوم کتاب ثبت احوال بافت رونمایی شد.

3 اردیبهشت 1401

سونی با راه اندازی Sony Mobility از ورود جدی به صنعت خودرو اطلاع داد

سونی با معرفی واحد حمل ونقل و طرح مفهومی خودروهای سری ویژن-اس میخواهد به طور جدی روی صنعت خودروهای الکتریکی و خودران تمرکز کند.

8 اسفند 1400

رشد سریع صنعت گردشگری در دبی

صنعت سفر و گردشگری در دبی در 13 ماه اخیر با بالاترین نرخ سرعت پیشرفته است. در ادامه در خصوص جزئیات این خبر با ما بخوانید.

30 بهمن 1400

نبردی تمام عیار در اتحاد؛ پذیرایی سیتیزن ها از شاگردان توخل

خبرگزاری خبرنگاران- منچسترسیتی و چلسی در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس مقابل یکدیگر صف آرایی می نمایند.

27 بهمن 1400

یوکیا آمانو درگذشت

خبرگزاری ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز: در یادداشت آژانس انرژی اتمی به کشورهای عضو آمده است: یوکیا آمانو، رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی درگذشت.

15 دی 1400

راهکارهای نو توسعه مبادلات تجاری کریدور شمال-جنوب و اوراسیا تدوین می گردد

نشست کارگروه توسعه مبادلات تجاری کریدور شمال-جنوب و اوراسیا با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی و اعضای این کارگروه به منظور تدوین راهکارهای توسعه مبادلات تجاری برگزار گردید.

2 مرداد 1400

مسائل دوجانبه و منطقه ای محور نشست مجازی مقامات تاجیکستان و ایران

مقامات و کارشناسان تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران در نشست مجازی پیرامون مسائل دوجانبه و منطقه ای بحث و گفتگو کردند.

6 تیر 1400

آثار سالوادور دالی در سعدآباد رونمایی می گردد

به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، کیا پارسا امروز 28 اردیبهشت ماه 1400 ضمن تبریک روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی بیان نمود: همزمان با فرارسیدن این مناسبت جهانی و همچنین سالروز تولد سالوادور دالی نقاش فراواقع گرای اسپانیایی، موزه ظروف...

22 خرداد 1400

خبرنگاران صالحی: فضاهای فرهنگی تامین کننده اکسیژن برای روح جامعه است

یزد - خبرنگاران - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همانگونه که جامعه برای تامین اکسیژن نیاز به توسعه فضای سبز دارد، فضاهای فرهنگی و هنری نیز اکسیژن مورد نیاز روح شهروندان را تامین می کنند و توسعه آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

5 فروردین 1400

احتمالا با کره جنوبی درباره پول های بلوکه شده ایران گفت وگو خواهیم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری اش مواضع دولت این کشور را درباره آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی و همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار داشت.

28 اسفند 1399

برترین های فرهنگی دانشگاه تهران معرفی می شوند

مجید سرسنگی در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها به خبرنگار این خبرگزاری گفت: در اولین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران فعالان برجسته فرهنگی دانشگاه معرفی و تقدیر می شوند.

8 دی 1399

صالحی: دانشگاه بهترین نوع سرمایه گذاری است و نباید به عنوان هزینه دیده گردد ، بودجه 300 میلیارد تومانی دانشگاه شریف در امسال

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دانشگاه به عنوان بهترین نوع سرمایه گذاری است و نباید به عنوان هزینه به آن نگاه کرد.

5 دی 1399

الکاظمی و ولیعهد سعودی رایزنی کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی روز سه شنبه به صورت ویدئوکنفرانس با یکدیگر رایزنی کردند.

21 آذر 1399

ناسا برای نخستین بار در سطح آفتابی ماه آب کشف کرد

به نظر می رسد منظومه شمسی هنوز ناگفته های زیادی برای بشر دارد. در ماه گذشته بود که کشف فسفین در سیاره ناهید خبرساز شد و اکنون ناسا از کشف آب در سطح آفتابی ماه خبر داده است که نشان می دهد احتمالا آب بر روی ماه محدود به مناطق تاریک و سرد نیست.

13 آذر 1399

دیدگاه پزشک چینی در خصوص ایمنی بیماران بعد از درمان کرونا

مشاور پزشکی ارشد دولت چین در زمینه مبارزه با ویروس کرونا درباره ایمنی بیمار و فراوری پادتن در میان بهبود یافتگان گفت: این ویژگی برای بیماران و مبتلایان با توجه به شرایط آنها متفاوت است اما اگر بیمار درمان گردد می تواند نشانه هایی از مصونیت را برای پیشگیری...

19 مهر 1399

یادروز سعدی سال جاری به صورت مجازی برگزار می گردد

مدیر مرکز سعدی شناسی گفت: به دلیل شرایط ویژه کشور، تمامی برنامه های مرکز سعدی شناسی، با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، شهرداری شیراز، صداوسیمای مرکز فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در فضای مجازی، برگزار خواهد شد .

25 خرداد 1399

نمایندگان آمریکایی به بن سلمان درباره قیمت نفت هشدار دادند

نمایندگان جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی هشدار دادند که اگر عربستان باعث ثبات در قیمت نفت نشود، همکاری نظامی و مالی بین ریاض و واشنگتن در خطر می افتد.

11 خرداد 1399

پوتین همچنان دورکار است

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت ولادیمیر پوتین همچنان به فعالیت های خود به شکل دورکاری ادامه خواهد داد.

6 خرداد 1399

جان باختن 630 نفر در نیویورک تنها در یک روز

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، اندرو کومو فرماندار نیویورک، گفت: تنها در 24 ساعت گذشته 630 نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت جان خود را از دست داده اند.

5 خرداد 1399
تعداد: (29)