راهنمای مراکز خرید لاهیجان، شهر کلوچه و چای

به گزارش وبلاگ مونوپاد، لاهیجان در استان گیلان آنقدر جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی دارد که کمتر کسی در سفر به این شهر دنبال خرید یا دانستن این است که مراکز خرید این شهر کجاست. اما از آنجایی که خرید هم یکی از جاذبه های سفر محسوب می گردد، ما هم درباره تعدادی از مراکز خرید لاهیجان نوشته ایم. با خبرنگاران تریپ همراه باشید.

راهنمای مراکز خرید لاهیجان، شهر کلوچه و چای

بازار سنتی لاهیجان

بازار سنتی لاهیجان، حال و هوایی شبیه به سایر بازارهای سنتی و محلی شمال ایران دارد، بازاری رنگارنگ و قشنگ، پر از بو و مزه های ترش و شیرین، سبزی های محلی، مرغ و خروس هایی که برای فروش آورده شده و ماهی هایی که چند ساعتی بیشتر از صیدشان نمی گذرد. در بازار سنتی لاهیجان، مایحتاج روزانه با قیمت مناسب فروخته می گردد.

آدرس: لاهیجان، میدان چهار پادشاهان، خیابان کاشف شرقی

مراکز خرید لاهیجان

در لاهیجان مراکز خرید زیادی وجود ندارد. چرا که مسافران این شهر عمدتا برای تماشا جاهایی مثل شیطان کوه، استخر و بام سبز لاهیجان و تالاب امیرکلایه به آن سفر می نمایند. اما اگر دلتان خرید و گشت و گذار در مراکز این شهر را خواست باید راه خیابان شیشه گران را در پیش بگیرید، در این خیابان مغازه ها و فروشگاه های زیادی وجود دارد و شلوغ و سرزنده است. به غیر از فروشگاه های این خیابان، دیگر مراکز خرید لاهیجان اینها هستند:

مرکز خرید ولیعصر

این مرکز خرید فروشگاه های زیادی را در خودش جای داده. که هم لباس و کیف و کفش می فروشند، هم عسل و خشکبار و کلوچه لاهیجان. هرچند برای خرید کلوچه اصل لاهیجان باید بروید سمت استخر لاهیجان. در اطراف میدان شهدا، مرکز خرید جزیره مجنون هم برای خرید و گشت و گذار یکی از برترین هاست.

آدرس: لاهیجان، خیابان شهدا

برج و مرکز خرید نادری در بلوار امام رضا که اجناس برند دارد و پاساژ شهر سبز در خیابان انقلاب از دیگر مراکز خرید مناسب این شهر هستند.

رستوران های خوب لاهیجان

چای لاهیجان

لاهیجان را جدا از کلوچه هایش، به چایش هم می شناسند. گیلان با داشتن 90 درصد از باغ های چای ایران که نیم بیشتر آنها در لاهیجان قرار گرفته، مهم ترین تولیدنماینده چای کشور محسوب می گردد. چای لاهیجان یکی از مهترین سوغات آن است. در سفر به این شهر سرسبز اگر خواستید برای عزیزی چای سوغات ببرید می توانید به:

فروشگاه چای رفاه لاهیجان در میدان خزر و فروشگاه چای ابریشم در میدان ابریشم بروید.

اگر در لاهیجان دنبال هایپرمارکت و فروشگاه بزرگ برای تامین مایحتاج روزانه هم هستید، هایپرمارکت ترنج نزدیک شیطان کوه می تواند نیازهایتان را برآورده کند.

برای رزرو هتل های لاهیجان این صفحه را ببینید.

منبع: اسنپ تریپ

به "راهنمای مراکز خرید لاهیجان، شهر کلوچه و چای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای مراکز خرید لاهیجان، شهر کلوچه و چای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید