مصالح ساختمانی

وزیر نیرو: صنایع ملزم به ساخت بلوک کامل نیروگاه سیکل ترکیبی هستند

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر نیرو گفت: صنایع در اجرایطرح احداث 10 هزار نیروگاه نو، ملزم به ساخت بلوک کامل نیروگاه سیکل ترکیبی و استفاده از بروزترین توربین ها با بهره وری بالا هستند.

12 آبان 1400

افزایش دوام و کاهش وزن سازه ها با الکترود های جوشکاری نانویی ممکن شد

مدیر فراوری یه شرکت نانویی گفت: به علت استحکام جوش های ایجاد شده با الکترود های این شرکت، در عین افزایش دوام جوش، با کاهش تعداد لایه های جوشکاری وزن سازه کاهش محسوسی پیدا می نماید.

15 مهر 1400

حریق مرگبار وانت پیکان در جاده خاوران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق مرگبار وانت پیکان در جاده خاوران اطلاع داد.

11 تیر 1400

نرخ رشد اقتصادی اعلام شد

تولید ناخالص داخلی در سه ماه اول امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل 2.8درصد کاهش یافته و تولید ناخالص داخلی بدون احتساب نفت با وجود رشدهای بخش کشاورزی و صنعت و معدن، به دلیل افت 1.6درصدی بخش خدمات، منفی 0.6درصد ثبت شده است.

3 دی 1399

سه روش از بین بردن بوی بد فاضلاب

بوی بد فاضلاب مسئله ای است که ممکن از برای هر کسی اتفاق بی افتد و به دنبال راهی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب باشد. برای از بین بردن بوی بد فاضلاب منتشر شده در فضای خانه که ناشی از نشت گاز فاضلاب به داخل خانه است روش هایی وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم...

18 آبان 1399

رویکرد بین المللی سازی در خارج و داخل در دستور کار آموزش عالی

رئیس سازمان امور دانشجویان درخصوص محور عمده برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های بین المللی سازی آموزش عالی گفت: این محورها حول دو رویکرد بین المللی سازی در خارج و داخل متمرکز شده است.

5 مرداد 1399