سریال و پخش خانگی

در سفر با خودمان چک ببریم یا پول نقد؟!

پیش ازاین که سفر خارجی بعدی خود را شروع کنیم بهتر است اندکی به حساب و کتاب سفر خود بیندیشیم زیرا با اندکی کار و تفکر پیش از سفرهای بین المللی می توانیم برترین بهره را از پول خود ببریم.مهم ترین گام در این راه این است که گزینه های پیش روی خود را بشناسید....

4 اردیبهشت 1401

25 نکته طلایی رژیم گرفتن برای کاهش وزن و بهبود سلامتی

با جست وجوی عبارات کاهش وزن و تناسب اندام در گوگل به هزاران دستورالعمل انواع رژیم، روش تغذیه ای و ورزشی می رسیم که همه رسیدن به هدف را تضمین نموده اند. اما کدام روش قابل اعتماد است؟ تعداد زیادی از این توصیه ها تبلیغاتی هستند و در آن ها مصرف مواد غذایی خاص،...

19 آبان 1400

حامد کمیلی هم پیر شد !

خبرنگاران : حامد کمیلی با بازیگران سریال قبله عالم در پشت صحنه عکس سلفی انداخت.

11 آبان 1400

مهران مدیری: باید واقعیت را به بیننده گفت

مهران مدیری با تاکید بر اصل احترام به مخاطب، درباره اظهارات بحث برانگیزش درباره کپی بودن سری تازه دورهمی، شرح داد: در جهانی زندگی می کنیم که شما به هرچه استناد کنید، کمتر از دو دقیقه می توان اصلش را درآورد؛ بنابراین باید به بیننده احترام گذاشت و باید...

24 تیر 1400

بازیگر بازی تاج و تخت به مردخاکستری پیوست

خبرگزاری خبرنگاران- دئوبیا اوپاری، بازیگر انگلیسی که در سریال بازی تاج و تخت بازی نموده است، به جمع بازیگران پروژه مرد خاکستری نتفلیکس اضافه شد.

14 تیر 1400

مهدی امینی خواه با سریالی تازه به تلویزیون می آید

مهدی امینی خواه، بازیگر تلویزیون و سینما از بازی در سریال تلویزیونی دگرگونی و فیلم سینمایی شکارگاه خبر داد.

16 اسفند 1399

طعنه محسن تنابنده به ماجرای سیلی زدن نماینده مجلس به یک سرباز

تهران (پانا) - محسن تنابنده، بازیگر سینما و تلویزیون با ارسال ویدیویی از سریال پایتخت به ماجرای سیلی زدن نماینده مجلس به یک سرباز واکنش نشان داد.

11 اسفند 1399

آنالیز تولیدات نسل تازه صداوسیما را با موضوع خانواده

خجالت نکش یکی از نمونه های پیروز کمدی سینمایی است که چند سال قبل در سینما های کشور اکران شد و چندباری هم از تلویزیون پخش شده است.

30 دی 1399

تحولات قلم نوری کامپیوتر، از گذشته تا به امروز

قلم نوری کامپیوتر (stylus) از ابزارهای نوین ورود اطلاعات است که بعد از کیبورد و موس پدید آمده است. درباره قلم نوری کامپیوتر بیشتر بدانید.

19 آذر 1399

نون خ به تلویزیون برگشت

تهران (پانا) - فصل دوم سریال نون. خ به کارگردانی سعید آقاخانی از شنبه در شبکه یک سیما بازپخش می شود.

14 آذر 1399

پخش سریال اجتماعی زادگاه در رادیو نمایش

سریال اجتماعی زادگاه به کارگردانی سعیده فرضی از رادیو نمایش پخش می گردد.

22 مرداد 1399

نقد فیلم حقیقت؛ درامی فرانسوی به زیبایی کاترین دونوو از فیلمساز ژاپنی

میان دزدان فروشگاه فیلم تحسین شده سال 2018 هیروکازو کورئیدا و فیلم حقیقت آخرین اثر او در سال 2019 که در حال حاضر تنها فیلم غیرژاپنی کارنامه اش محسوب می شود وجه اشتراک چندانی نمی شود یافت. یکی درباره طبقه پایین ژاپن است و دیگری درباره ستاره های سینمای اروپا....

31 تیر 1399

فیلم دنزل واشنگتن هم قسمت دوم پیدا کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، کمپانی سونی رسما گفت که فیلم اکشن برابرکننده یا اکوالایزر با نقش آفرینی دنزل واشنگتن، یک قسمت دیگر هم خواهد داشت.

18 اردیبهشت 1399

از شیوع تا اپیدمی مرگبار ، تغییر ذائقه مردم دنیا در تماشای فیلم و بازی های کامپیوتری

از اوایل ماه ژانویه 100 هزار بازدید به تعداد بازدیدهای برنامه آنلوانزا اضافه شده و مجموع بازدیدهای آن را به 330 هزار رسانده است.

16 فروردین 1399

بزرگ ترین، شلوغ ترین و پرهزینه ترین مراسم تدفین تاریخ

خبرنگاران: همه می میرند و این بر عهده بازماندگان است که تصمیم بگیرند با جسد فرد درگذشته چه نمایند. گاهی اوقات متوفی خود قبل از مرگ دستوراتی دقیق و با جزییات را در خصوص مراسم تدفینش به جای می گذارد و در مواردی دیگر خانواده متوفی یک مراسم تدفین بزرگ و فراموش...

29 دی 1398

رونمایی از اولین تصویر فیلم سینمایی لباس شخصی

فیلم سینمایی لباس شخصی در شهرک غزالی در حال فیلمبرداری است و از اولین تصویر این فیلم به کارگردانی امیرعباس ربیعی، رونمایی شد.

4 آذر 1398

دفاع از سریال ستایش

ارجمند درباره انتقاد ها به گریم نرگس محمدی در این سریال گفت: اصلا همین بازیگران زن ایران را ببینید، 50 ساله هستند؛ اما بوتاکس کرده اند و چین و چروک هایشان از بین رفته است!

17 آبان 1398

سجادی نیری: نیازمند ساخت یک زیست بوم صنایع خلاق و فرهنگی در کشور هستیم

دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری گفت: در کشور نیازمند ساخت یک زیست بوم در صنایع خلاق و فرهنگی هستیم.

15 آبان 1398